.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انفجار پایگاه آمریکایی‌ در دیرالزور سوریه
منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار شدید از پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند.
 انفجار پایگاه آمریکایی‌ در دیرالزور سوریه

به گزارش شمال نیوز به نقل از اسپوتینک ، چند انفجار پایگاه غیرقانونی نظامیان آمریکا در میدان نفتی العمر در نزدیکی مرز سوریه با عراق را به لرزه درآورد. هنوز از ماهیت این انفجار‌ها و جزییات آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

 

 رسانه‌ها از بمباران مناطقی از استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند. چند ساعت بعد، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) حمله هوایی بامداد امروز جمعه به شهر دیرالزور در شرق سوریه را تأیید کرد.

 

پنتاگون مدعی شده است که این حمله به دنبال کشته شدن یک نظامی آمریکایی و زخمی شدن پنج تن دیگر از نظامیان آمریکایی صورت می گیرد که توسط یکی از گروه‌ها به پایگاه ائتلاف بین المللی ضد داعش در نزدیکی الحسکه در شرق سوریه انجام گرفته بود.

 

اسپوتنیک به نقل از خبرنگار مستقر خود در شرق سوریه گزارش داد: اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که یک فروند هواپیمای ناشناس به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله «هرابش» در شرق دیرالزور حمله کرده است.

 

خبرنگار اسپوتنیک همچنین از زخمی شدن ۵ نفر در اثر حمله موشکی به شهر دیرالزور خبر داد و افزود: این افراد به بیمارستان نظامی دیرالزور و بیمارستان پزشکی الاسد این شهر منتقل شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.